Veggie Garden


Veggie Garden, 5 av 5 toasters// Har varit på hajk hela helgen så har inte haft nått wifi men har iaf haft en toppen helg!! Vi har sovit i tält på en stand i Mora, varit på oktoberfest i Lleida, och tagit en morgonkaffe på ett ställe som heter Disco och hade en skata i bur. Bilder och lite mer överläggande info om va vi har gjort kommer när jah har skrapat ihop lite bilder från resten av sällskapet. Vi kom hem till Barcelona ungefär där vid lunch idag och jag däckade ganska direkt, sov lite mer än en timme. Resten av dagen har både jag och Mos gått omkring som två sönder supna tonåringar, har varit helt båsig i huvet. Vid sju tiden tog vi iaf oss samman och gick på jakt efter mat, eller vi hade ett mål i sikte och de va veggie garden, 100% veganskt! Moa tog mig till ett av hennes favoställen och kan säga att dit går jag gärna igen! Åt tre rätters och allt smakande super eller inte min efterrätt så fick halva Moas<3 Efter de gick vi hem och nu har jag druckit lite te, tänkte sussa snart är inte helt återställd än.. men puss mina små vänner thihi 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0