ost från krysset

Första april idag, våra lärare har försökt att lura på oss ett prov  några blev helt serriöst arga. Fast irene stod och tok log lite avslöjad =] men tråkigt för jag kunde typ alla frågorna!
Ikväll har jag varit hos oh och tryckt popcorn dränkta med grillkrydda i sinne. Guse så länge sen jag var ibure, lika fint varje gång. Nu när det är lov så har jag lovat mig själv att skriva det där jävla repotaget till svenskan men det sparar jag till måndag.
Ska avsluta nu innan detta inlägg blir för långt.

ÖJ FRIDA HÖR AV DIG TILL MIG, JAG HAR NÅNTING SOM TILLHÖR DIG!


buu den bjuder vi på... right

 

+ att cissi hälsar att hon inte lukta på salami utan att det var hennes kylskåp.

Kommentarer
Postat av: Emil

Sv: Glad Påsk själv! :D

Lycka till med svenskan :)

2010-04-02 @ 13:22:15
URL: http://emilsandqvist.blogg.se/
Postat av: cissi

haha, vilken otroligt FIN bild oliv!

2010-04-02 @ 14:13:50
URL: http://ceciliaengevad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0