Mon Amie

Igår var de inflyttning/födelsedagsfest hos suss på myntgatan! Mycket trevligt! Sen blev de verandan och två stycken tom Collins. Lite smått bakis idag men de kurerar jag med vindruvor, juice, kaffe och dålig tv. Bye.

gymmarN*

gymmarN* - En varelse som vistas på gymmet för att ta coola selfies och få ett bättre samvete. Sällsynta att se när dom bara fuckar ur själva framför en fet spegel. Hehe. Skämt åsido! Nämen idag har jag äntligen lyckats packa upp min resväska, tvättat osv. Tagit en mingelrunda på stan, köpt lite nödvändigheter och sen blev det systemet innan gymmet (måste ju kunna supa med gott samvete imorgon.) Har även jobbat tre timmar på norrbacka, 18-21, tufftliv! Aja bye....

Catalonia Riviera Maya

Hehe blir mycke pics från mexiko nu. :$ Dom här bilderna är från vårat hotell, typ det bästa hotellet jag har bott bo. Det toppade i allt! Det fanns en "all-inclusivebuffe" men sen även typ 6st andra restauranger, en spansk, italiensk, japansk, creperia osv hann inte ens med alla. Kan verkligen rekommendera detta hotell! Idag ska jag tillbaka till rutinerna. Håller på att tvätta sen kl 16 blir det jobb på Norbacka. Herå.

En onsdag

Lite shopping från Mexiko. Vaknade runt 7 imorse, allmänt pigg och glad. Gled mest omkring tills jag skulle till attityd för att klippa bort mitt nötta hår. Gick sen lite på stan, köpte hårfärg, hudkräm mot supertorr hy (flagnar ju nått såå in i helvete) och la undan en jacka på hm. De va typ allt! Är snortrött så blir lite kaffe nu och halv åtta hos mig. Hoppas även challe kikar förbi, thihi.

Tulum - no filter needed

En bildbomb från Tulum. Solade och badade där en heldag, sen avslutade vi dagen med en båttur. Kollade på lite mayaruiner, snorklade i ett korallrev, klappade en sjögurka och en jättegammal kanon från tiden då spanjorerna invandarde mexiko som låg på botten. Supaahaftigt.

Yep home sweet home

Hemma från paradiset, kanske klyschigt sagt men dock sant! Har haft två stycken underbara veckor i Mexiko > playa del carmen med bästa Lydia. Ligger nu i soffan, tröstäter och slötittar på Brudens bäste man.

El Castillo

Tjena! Mindre än en vecka kvar nu i detta äckligt(-ibland-kalla-)land. Idag va vi och besökte Chichén Itzá. Det är El Castillo som skymtas i bakgrunden. Svettades som grisar, fick blåsor fulla kroppen och nu flagnar jag jävel. Kommer vara to white för svennarna när jag kommer hem till Norrland. Idag har vi även hunnit med och käkat japansk tvårätters till middag, svinball resturang som finns på hotellet. Kocken gör all mat framför en och kastar ut den, typ. Aja Tulum imorgon då!

Torsdag

Bilder från idag. Vaknade runt 11 imorse med en trevlig bakfylla.. Vi söp till igår med ett syskonpar från Eskilstuna. De va trevligt, dock mycket tequila. Vädret har varit kass så vi beställde in roomservice och myste i våra morgonrockar. Vid tre tiden tog vi bussen till playa de Carmen och shoppade lite på forever 21. Nu sitter vi och deppar för vi har spöken på vårat rum. Hade!...

18:40

Klockan är runt halv sju här och jag ska väl snart hoppa in i duschen innan de blir middag. Har legat vid poolen hela dagen och druckit sliskdrinkar, synd bara att de har varit jävligt blåsigt. Ätit även en megagod nachotallrik, smältoooost<3 Lunch nr2 va också god... Kommer bli semifet innan hemgång, aja får köra på en detox sen. Maten här är då gudomlig så de äre värt!! Bye

Tisdag

Bilder från imorse. Vaknade kl sex imorse helt utvilad och taggad på livet. Efter frukosten så tog vi en prommis till marinan för att köpa dom klassiska semesterciggen, stötte på lite delfiner.. ni vet de vanliga. Heheh. Nu ligger vi vid poolen och frågan är om man ska hämta sig kanske en margarita nu då? Jajamen vi har juh semester!! Hare gött!!

Mexico

Efter en jävligt lång flygtur (cirkus 11 timmar) såå är vi äntligen framme i Mexico!! Har ätit middag och fått i oss en och annan vinare, känner mig fett dåsig... Somnar snart. Kl är halv elva och klockan är ställd på åtta. IMORGON SKA DE STEKAS! Aja för mycket promille i kroppen nu för att skriva nått vettigt. Puss

Packar

Packar det sista nu. Klockan 18.30 lyfter planet från Falmark mot Stockholm, natten spenderas hos lyddan sen kl 06.55 åker vi iväg på en två veckors semester till Mexiko med en snabb mellanlandning i Oslo. So long my lovers!

En fika på de då

Hägges - Rocky Road. En vardaglig hemmafika med mamma. Kan verkligen rekommendera kakan ovan om man har lite pengar och kalorier över. Har jobbat 7-17 idag (eller 06:45-17:00), varit mingligt med matlådor och medicin utdelning. Fick även känna på en tants pacemaker, fan va coolt! Nu stryker jag omkring här hemma, tvättar lite, små packar, fixar naglar och ögonbryn. Snart blir det väl även lite slötittande på melodifestivalfinalen. Bye.

se llama Navy

Jag tänkte bara berätta att jag har gått och blivit med kånken, inget som va planerat utan det bara blev så. Jag, idag kan säga att jag är lyckligare än någonsin och än inte ångrat mig eller det är ju som sagt inget man lämnar tillbaka när det väl har blivit så. Kanske inte så genom tänkt med tanke på min inkomst och att jag far till Mexiko på måndag (vet att jag tjatar om mexxan;) hehe) men iaf så hade min handväska börjat falla isär bir för bit och egentligen varför inte investera sig i något som kommer att hålla för en lång tid framöver. Så nu sitter jag här med min en dag gamla kånken navy (det fick bli en navy) och längtar efter att få testa den som handbagage.. nu... på MÅNDAG!! Andra 93/92or skaffar barn, jag tar min ensamhet till en annan nivå och köper en ryggsäck! Puss.

four shades of grey/black

Beställde roligaste bikini duon från hm förra veckan som jag ska ta med mig till Mexiko. Man ser iaf inte så himla blek ut i detta, har ju inte kunnat solat någe solarium pga av penicillinet jag har ätit. Gårdagens jobb gick ju bra om du frågar mig, om du frågar gubben som slog sig till näsblod... aa... han kanske känner sig lite mer dåsig än bra. Idag jobbar jag drygt 2,5h på norrbacka, med start 15:45. Hare!

140305

Lite råza... (Kanske världens bästa) nagellack från KIKO och annat billigt smink från H&M. Nu blire det frulle framför tv, sen chill framtill jag ska jobba på norrbacka. Öj bara drygt fem dagar kvar nu!!! Mexikooo!

vastlakukkel*

En fettisdag. Idag har jag vaccinerat mig mot hepatit A i minst 30 år. Tagit en pw. Köpt resan ner till stockholm. Varit på stan, köpt solstift och resorb. Satt ihop 8 stycken semlor, (det är mormor som har gjort bullarna.) Nu blir det kaffetåren på det! *Vastlakukkel - semla på Estniska.

The springjäcket

Tjenis fashionblogger oliwawzor hära! Min mamma har haffat denna snygga vårjacka från Lindex. Vi båda spanade in den samtidigt eller vid olika tillfällen, iaf så hann hon före. Inte okej! Nu måste jag hitta en annan vårjacka, tror det blir något lädrigt i fakeväg. Håller er uppdaterade, jah lovar! Ciao.

Från lördag

Ovanligt att jag lägger fokus på mat... Aja kassa mobilbilder med retrofilter från igår. Kvällen började med en fajitadejt med mamma och sen for jag till hampus för lite förfest. De va kul! Blev verandan sen iaf, fick äntligen dricka min förbannade tom collin och inte bara en heller... utan tre. Hur tänkte jag där? Mådde inte bra idag, har sett film och ätit choklad. Luktar rök och fylla, är inte så charmig just nu. Hej då.

Remember that trip we took in Mexico?

Tänkte bara berätta att denna halvspanska brutta ovan och jag sticker till Mexiko om tio dagar!! En jävligt spontan sak som blev bestämd för någon dag sen. Vi blir borta i 14 dagar, vi ska simma med delfiner, besöka ett coolt tembel och schteka tills vi flagnar oss vita igen! Har jobbat 7-12 på getberget, varit på systemet och deffat armarna. Nu måste jag ta en powernap om jag ska orka med kvällens festligheter! Puss.