:W

helgen har varit alldeles alldeles underbar... Fick helg redan i torsdags for till Lycksele med cissi då. Vi var på dollar, såg balen och var med carro och julia. Kom hem igår och hade tänkt att sitta i soffan med täcket, trå godis och bara tycka synd om mig själv, kanske gråta eller nå. Men då for jag och var med en massa folk (challe) på stämings. osvosv.... hamna hos nån random och sen hem!
Idag skrattar jag bara åt mina föräldrar som är  jävligt bakis, hehe. Men tur de för nu blir det mat från trekronor. CHIQUITA!!!!!!!1 bajbaj.

random bilder:



Kommentarer
Postat av: Carro

Jag ska hålla tummarna för oss båda, vilken tid har du avslutning? Då jag tog studenten spöregnade det och var svinkallt! Jag önskar ingen ett sådant väder!

2010-06-07 @ 18:10:31
URL: http://thisiscarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0