A Lot of gummy bears

känner uppdateringen är på topp men har hänt så mycket fast ändå så lite på lovet men jag gillare!
Fredan slutade med att linn albin och tobbe sov hos mig. satan va jobbiga dem var att sova med, albin klagade över sin stickiga filt, tobbe snarka och linn sov naken....hehe. Ilördas var jag med några ibure sen sov jag hos olivia, vaknade efter olivia hade legat och tittat på mig i två timmar sen  drog jag till tallbacka där jag mötte albin och linn. Såg sammes match som slutade med att dem faktiskt vann!! Efter matchen drog jag och linn till hennes mormor och käkade laaaaaaaaxx och såg lite greys. For till ebba i båtvik och planerade sommarns slut sen hem, äntligen hem.
oj det där blev mycke nu slutar jag innan det blir för långt, hej

oj så glad man kan bli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0