Har du märkt att ja' har rätt

Föräldrarna var bakis idag och orkade inte göra någe mat så det blev pizza från tre kornor, fast jag tog en sallad istället heheh försökte vara nyttig tills jag började hjälpa mamma äta upp sin kebabpizza. Så har inte gjort nåt speciellt idag heller fast idag blev mamma och pappa mitt sällskap. Mamsen och jag gick på hemmakväll och hyrde tre filmer och köpte ett kilo godis. När vi kom hem såg vi så mycket bättre och sen filmen the traveler, dålig film mycket dålig rentusagt!!!
Har lyssnat igenom samma spellisat på spotify nu och har jätte tråkigt så blir väl att gå och lägga sig ist nu, hej


starbucks// pojke+ stora träd// golden gate - bilder tagna av mamma

att man inte fick följa :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0