Can you tell me what happened to Michael Jackson?

Hämtade ut mitt paket från nelly.com på rasten idag, när jag kom hem provade jag kläderna om och om igen tror att jag har den finaste skolavslutningsklänningen kirrad. Redan? Ja men bättre sent än aldrig säg. Ser ut som en liten bakelse känner mig som 12 i den fast på ett bra och gulligt sätt. :$ Skorna var för små så det blir att byta dem till en större storlek annars så var skjortan också fin. Kanoners!

Ikväll har jag övningskört - gick åt helvete, började gråta medans jag skapade en bil kö efter mig utan för edda typ. mindre kul. Tog även en lång prommis med cissi ikväll sen blev det desperet och sen hem och duscha. nu sova, natti. pözz.

från i fredags, hihi bjuder på sista - snodda från challes blogg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0