jag ser domen i dina ögon

Igår spelade håkan hellström på ume open, guse vad jag hade viljat sett han! Han står på min: göra innan jag dör lista även fast jag inte har en. Säger bara lyckostar till dem som var där igår. Jag hade då iaf trevligt hos tina. Mycke chill och lite dill eller mycke chill och lite tjafs men tycker det blev kul iaf. Firade Frida lite smått för att tina ska bort i 7veckor och missar fridas födelsedag. Blev lite avens på hennes present hon fick att hon skulle se på the kooks men det kommer väl chanser för mig med.

han är ju så fin


Kommentarer
Postat av: elin

jag har sett honom, det var dock mot min vilja. ^^

2011-04-03 @ 00:04:37
URL: http://gullerumpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0