HOJ.

Har redan haft  en körlektion, satt in pengar på banken, köpt ett halsband från h&m och städat ur min byrå, rensat osv. Ska väl fortsätta sen att städa ur min garderob. Flytten går bra och mina nya tapter har kommit, mamma jag och mormor ska till ikea sen och handla dem sista sakerna till mitt rum, sen så blire det inflyttningsfest!! hihihi
Imorgon dara jag till lule med brudarna, så jävla kul det kommer att bli!! Älskar tanken vid att jag äntligen kommer att få se håkan live kommer att bli grymt!! love love love. simma lungt nu

Kommentarer
Postat av: emma

lyckooos dig!!

men ja har redan sett han i gbg hehe

2011-08-04 @ 20:54:21
URL: http://emmaafahlman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0