i took a shit at the street

Klev upp före alla småbarn som vaknar typ jätte tidigt morgon för att ha en körlektion. Gick väl bra läraren tyckte för en gångskull att det var kul att åka med mig hon tycker att jag brukar vara så hysterisk, vet inte va hon pratar om. For sen på skolan sydde lite på ett par jeans, käkade lite morots slantar osv skoj skoj. När jag kom hem fick jag för mig att jag ville följa päronen till skogen för att plocka svamp :S sög väldigt mycke och förs lite granna. Kan då säga att jag var bäst på att spåra kantareller. Till middag blev til blt, hur gått som helst! BACONMACKOR<3<3 Sen efter det har jag suttit med Psykologin, har faktiskt jobbat med det hela veckan och nu är hälften gjort, har hon tänkt att vi ska jobba ihjäl oss?? ja? hej!
.

bridesmaids, såg den igår och de va inte dålig
jo en sak till meg i mitt hjärta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0