knee

yo, vet att jag inte har bloggat på länge (förutom igår då :$) men iaf så blev väl annandagsfirandet på folkan ganska lyckat, rolig förfest och på folkan va jag minns då. Fick ta konsekvenserna dan efter. Hade glömt saker och förlorat saker. Tappade bort mina örhängen och mina sockar osv..
Igår va jag på stan med challe & challe. Fick inget köpt förutom en sallad. Sen fick jag reda på att grefvinnan va stan utan att ha yttrat sig så for och våldgästade henne vid halv 12. Idag for jag ner på stan igen. Köpte lite nödvändigheter som, värmespray, mascara och nyårskläder. Ikväll blir de nog lek med alle och annelie, so long :)
asså mitt knä sen i måndags heheh inte för att överdriva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0