Anna hade en vän med en bil

hahah pinsamt att ens skriva nu eftersom det var längesen sist, men aja fick för mig att göra det nu. åkte i en bil igår med linn, andreas, mats och olov/f. mycke trevligt, blev lite åksjuk där ett tag men det gick alla tajders. Hamnade på en väldigt random fest, hos några som inte tyckte om håkanh och det gillar vi inte alls! Försökte med känn ingen sorg för mig göteborg, men nej byte låt på diiiirekten?!?!?! annars så var dem en bunt med trevliga människor. Konstigt nog igår så fick jag för mig att jag var en dansk som gillade pölsa med senap och ketchup? hihihi
ikväll? chilla ta det lungt med popcorn och kernel season's nacho cheddar, hoj, till nästa gång töp ett år??

inte för nån kanske bryr sig, men blev sminkad fint på make up store i går också.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0