hahhahaha strykes, läs inte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

kom nyss hem?!?!?! tragiskt tänker ni men ne ska upp 8 är det tänkt, faktsikt!! Så tog mig samman och for hem tidigt, är lite ja du vet ja tack? äter mackor och tar bakis tiden nu elelr när jag sover och lyssnar på soundtracket till juno. mycke mycke bra! Pratar med folk på fb som jag lär ångra sen, kanske? Ikväll har jag blivit glad för att få prata ut med så vi alla kan vara glada på varann. Om du inte för står så förstå jag, detta inlägg kan alla ignorerea. För ingen svenska är rätt elller inget make sense(?) och sen sär år jga... ni vet mamma kanske och så vet???? hahhahahah nu ska jag sova bort alll pip tid va nu??? aja innna detta blir för allt långt, så sov gott allla som redan är hemma!!! :DD::D:DD: hej då

spara & publicera*

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag läste, fattade inte <3

2011-01-16 @ 18:13:04
URL: http://chaaalllleeeee.blogg.se/
Postat av: malin

dettta var roligt att läsa HEHE

2011-01-19 @ 16:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0