och en till

har fått i mig lite för mycket åt det dåliga hållet, mår illa och mitt huve värker:(
Sett inception med mamma ikväll och en mer konstig och invecklad film får man ju leta efter! Slår shutter island med hästlängder. Den där dicaprio kan verkligen göra oförståeliga filmer!
Ajust började inte kvart i tolv idag, utan när jag kom till skolan så fick jag veta att det var 20 I TVÅ!?!? hade jag vetat det hade man ju inte ens farit, men aja vi fick börja matten tidigare. Efter den dan var slut for jag hem till frida eftersom jag inte hade nån nyckel hem och pappa hade hunnit fara och jobba. Var där ett tag, fikade osv, mötte sen mamma på stan och köpte lite saker sen blev det max mat!!!! Min kväll i stora drag!
hej då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0