Who doesn't love a girl that smells like tangerine?

Dagen gick an men guse så slut man var andra samhällslektionen man hade. När jag kom hem så väntade jag på mamma och sen gjorde vi typ dem godaste kycklingburgarna jag har ätit! Och bara för jag vill att ni ska få uppleva samma känsla så kommer det här hur man gör, nerifrån och upp: friscobröd-sallad-blodapelsin-ost-kycklingburgare-avokado-currysås-friscobröd. Så prova nu!
Ajust fick äntligen hem de jag beställde från modekungen. Älskar mina nya skor och av en billig slant är man alltid nöjd.

färgerna på skorna och ringen blev inte rättvis så det fick bli i svartvitt ist, men skorna är iaf gråa med guldiga och silvriga nitar och ringen är guldig med en svart sten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0