The flesh that lived and loved will be eaten by plague

3dar kvar av jobb - 11dar kvar tills 18år! - 13dar tills vi får lägenheten -  35dar tills skolan börjar om.
Känner att det blir mycke uppdatering här under jobb veckorna, men det finns ju inge intressant att skriva. Kliver upp kvart i 5, jobbar, sover, äter middag sen sova igen. <<kuliga dar. Eller kan säga att jag klippte mig idag också!! Något fräschare är det nu, fick höra på jobbet att det såg ut som svinto och att jag hade syntet löshår som fjortisarna kan ha. btw Det blir visning i lägenheten imorgon så måste städa mitt rum. Kan säga att det behövs mer än nödvändigt. Sen ska jag sova hehe aja hej
.
fina systrar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0