TinkyWinkyDipsyLaa-LaaPo

igår blev det falkträsket med challe, tedde och linus. stekte och puttrade i olja, har nog bränt mig i sverigesol typ första gången sen man var liten! I vattnet var det kallt så man inte kunde andas när man doppade sig, såg nästan isflak flyta omkring. Sen på kvällen var det drakbåtarna som gällde. Köpte en sallad sen, lite häng på bryggan vid älven sen lite häng i en husvagn.. Challe gick in på megafon tältet och jag gick hem. 17 år är jag!!!! tack mamma och pappa!
.
Idag har jag bakat klart en kaka mamma började med för nån dag sen, sen så har jag lapat sol lite granna. Fikade sen med papsen.
.
1. drakbåtarna 2. mustasch & challe??
.
3. försöker fota teletubbies 4. teletubbiesarna
.
5. ahhaha söt 6. glad
.
7. kaka 8. kaffe och kaka
.
9. mera kaka 10. pappa och bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0