diktepikt

Har haft en bra dag idag lagoma lektioner, baldershowen, go mat och en trevlig promenad med papsen. Har även hittat lite saker idag. Efter jag hade sett greys klart blev jag sugen på att hitta åt min spik som har suttit i höften bara för att jag tycker det är coolt att den har suttit där (A) aja efter en massa letade så hittade jag några saknade armband, en massa solglasögon och min dikt bok sen svenskan i nian! haha fina dikter där alltså, hade skrivit om ett usb minne, tomater osv osv. Det var även en fin dikt linn hade gjort till mig som stod där:

Olivia!

Du har varit ihop med samma kille två gånger,
så därför tycker jag du ska börja skriva kärlekssånger.
Då kan du skriva om när du föll i duschen och bröt höften,
eller när nån inte håller sina löften.
På matcher är du alltid back,
och det är tack vare den ryska doktorn så du borde hälsa tack.
Du har bruna ögon och brunt hår,
och du ritar alltid ögon som fäller en tår.
Detta är en dikt från lilla mig,
och den är skriven till DIG! =D
linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0