my name is geraldine, im your social worker

har nyss sått ärtor och konstgräs i konservburkar som jag har ställt i fönstret. Tycker det är fint skulle gärna ha viljat haft olivburkar men dem var så satans dyra och jag gillar inte ens oliver.
Igår var jag olivia på teater och sen for vi hem till cissi där det dracks inför krogen, vi lekte med i ölspelet med en lättöl. När dem drog cyklade vi hem till mig och åt gammal glass med maränger. Skjutsade olivia sen till bussen i regnet. Hade så gärna viljat följa med ut på krogen! igår Jag förbannar mamma och pappa i tanke mde deras sena planering! Nu träna på min polska, ikväll pite?

hihih va fina bilder jag tog igår!:$


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0