Sagan om ringen.

I julklapp fick jag en skedring av mamsen har aldrig använt den för jag vill kunna ha den på långfingret, men får bara på mig den på ringfingret men där har jag ju min västerbottensring så mamma skulle byta storlek men har aldrig blivit.

Så då provade jag he på mig dem med våld och hudkräm men det gjorde så ont. Men då igår när jag skulle sova fick jag den brillianta idén att göra samma sak fast med västerbottensringen och det gick ju bra som smort.

Somnade och idag vaknade jag med ett blått uppsvällt finger hade jätte ont också:( Försökte spola kall vatten, tvål och våld. Gick ej. Väckte mamma som sa att jag skulle ta matolja. Gick ej. Ännu mer kall vatten och våld, såg bilden hur det skulle sluta framför mig med bara 9 fingrar. Till slut så gav vi upp och tog tången. det blev en dramatisk morgon. puss hej, over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0