On the beach in Hawaii

Äter jordgubbar och lyssnar på Ziggy Marley, kom hem för bara en stund sen. Har varit hos Annelie på förfest med några. När dem vuxna barnen drog på krogen for jag och challe med bara våra 17 fyllda år till frasses. Linn jobbade och var jätte gullig och bjöd oss på mat, så vi satt och dippade pommes i mjukglass. Om ni inte provat göre för de är nåt som inte för missas! nu kolla lite bloggar, sen natti :$

i brist av bilder blir de några från mobilen tagna dem senaste månaderna:

mammas godis// skjortan// randomflicka och danny♥// jag, hihi//
fin tant + ända frågan jag kunde på vem vill bli miljonär// linns hund

Kommentarer
Postat av: elin

Jag brukar doppa pommes i lyxshake jordgubb på max, känner mig alltid lite smutsig efter men det är så jävla gott. ^^

2011-05-21 @ 05:45:20
URL: http://sizeheroelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0