Come on skinny love just last the year

jävligt random från weheartit, google, ??? osv
finfina tröjan där kommer från kapphal, köpte den när vi va i umeå hihih .

Kitchen idag från klockan 12, har bakat pajer, stått ikassan utan att klanta mig :D sen så har jag hackat ett ton wienerbröd till smuler. Good job! Känslan att stå upp en hel dag och sen cykla hem i en 90grader backe är inte så jäkla skön imorgon blir det att knarka ipren och voltaren. Men har tröstat mig med kladdkaka ikväll brände mig på tungan dock... ajust ja det är ju kladdkakansdag idag en viktig dag dvs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad sa du att du hade gjort. STOT i kassan? lät ytterst intressant ;););)

2011-11-08 @ 16:39:33
Postat av: z

haha den där sissta "bilden" stämmer ju in på mig:$

2011-11-09 @ 17:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0