You cannibal, you meat-eater, you see

Igår for vi ju som sagt till haparanda, as kul trip med gänget hahaha ne skämt de finns fler<3 Men gilla att annelie och cissi var helinne i ikea shoppingen, -annelie vilka glas ska jag köpa?? -kommer jag att använda vinglas ens? -Vilka glas klirrar finast?? :O Lät typ så!! Men då samalade jag och alle ihop allt på mammas lista och sen leta vi en soffa. Köpte faktiskt tre parfymflaskor och tre ramar. Kan nog säga att det blev typ mest mat köpt ändå. Gps-tanten lurade in oss till Råneå osv lite onödigt, cissi och alle visade också hur man inte ska köra osv. Men aja hel kul dag!!
nu taggar jag bara typ nån timme bort!!:(
.
bild från lowe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0