KORVOMAKISAR<3

har fått lite klagomål från en massa (challe) att man inte ska bacon som en header så då fick de va challe i ca 5min men sen blev jag sugen på korv och makaroner så det är just nu. ba så ni vet!
Efter skolan hade jag tänkt att fara på körskolan men drog hem och tog en pnap ist, sen for jag, pappa och övningskörde. Gick kalasbra! Hem och såg dh med te och vindruvor och så klart bruno på my horse. Nu ska duscha och läsa körkort, nu först ja! baj
.
tog ju en liten spontan fylla igår på olles, ensama som vi var:
.
standard annelie
nomnom
>>läskig

Kommentarer
Postat av: Anonym

korv och makaroner??? KORV??? Spydde just, vill du ha min spya som header istället? lovar den är rätt läcker. Kontakta mig för mer info om du är intresserad!

2011-10-11 @ 23:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0