110907

Klev upp tidigt idag för att cykla till tandläkarn halv 8 och höra alla vackra ord om hur fina och perfekta tänder jag har. Gillar att få fina kommentarer om insidan av min käft. Efter skolan idag for jag och challe till stan för att köpa biljett till toxic, medans alla snygga killar var på ttröja affär så gömmde vi oss på ur och penn(a) Sen drog vi hem till mig kollade kläder, FIKADE, lockade håret osv. skoj. Hon lyckades aldrig att pallra sig härifrån.. skämta gillar att umgås med henne♥ Ikväll ska jag plugga lite körkort och kanske köra och så.





imorgon blir jag till en fager liten tös på skolkortet..

Kommentarer
Postat av: Anonym

¤ haaha näsan var ju faktiskt lik där på sista bilden!

¤ HAHA för det första var dom där killarna inte ens snygga och för det andra så var det du som va feg! :}

¤ ja du gilla mej mej mej<3

2011-09-07 @ 20:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0