Today I’m laughing the clouds away

Har haft en halv aktiv dag idag som började med jobb 7-13. När jag kom hem lagade jag en jättegod äggsallad, fin blev tom. Tänkte instagrama eller åtminstone ta en bild på den, men ne inte går de nu. FML. Drog på stan sen och köpte lite (o)nödvändigheter, for även på gymmet och provade mina nya hörlurar. Höll dock på att somna så for hem. Käkade mammas gomat och har även hunnit lära mig ett nytt diabolotrick! Såg nyss klart ett avsnitt av gengångare (en fransk apbra serie man kan se på svt) och ätit mig mätt på pepparkakor med juleskum  emellan. Ajust ja öppnade även nyss paketet som jag och mor hade beställt från lindex. Bla va koftan ovan va med! Superfin! Lär bli najs i barcelona! Nu: rasta hundarna. Det var nog allt för nu. Hoj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0