2012 vare ju!

Aja ska väl bara skriva lite kort om nyårs då sisådär typ fem dagar senare men har tjatat lite på öhlund om bilder men verkar inte bli några så jag har snott lite från andra.
Kvällen började med gomaten med flickorna (andre och dem också då) de var väl kul bjöds på lite underhållning osv. Det började spåra efter efterätten och jag menar inte att det spårade med alkoholpåverkade-människor utan charader som ingen fatta och inlåst musik... Alla, typ alla drog därifrån. Jag och linn for till öhlund och olivia som var i stackgrönnan. Tolvslaget firades där och de va ett klokt val. Året slutade med äckeldans med linn och hon blev även min nyårskyss (vi va forever alone i vardagsrummet.) Sen drack vi lite till och innan jag kom hem så blev de chicken toast från shell. Typ så blev de!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0