4ways

Frukostar från förr:
1. Mjukakaka med ägg och kaviar och en kaffekopp. 2. Ingefära te, soyghurt med hallon och rivita med skinka, philadelfiaost och gurka. 3. Mild yoghurt med banan, tranbär och linfrön. Kaffekopp och en wasamjukis med ost, skinka och gurka. 4. Orient te och ett ägg. Mild yoghurt med keso, hallon och linfrön. 
 
Har nyss tryckt i mig kaffe och några mackor till frukost, måste ut med hundarna tvärt och sen MÅSTE jag städa. Har fortfarande inte städat sen i fredags, skulle ha gjort de i lördags men då var jag för bakis, samma sak gällde i söndags och igår låg jag bara i soffan som ett apatiskt barn. Kunde inte rör mig hade hur ont ikroppen som helst, tror det beror på hoppet i strå men iaf så har det blivit mycket bättre idag.Tur det! Hoj.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0