Att han ska vara 17 år... ologiskt

Yo! Surströmingen igår satt så jäkla bra i kistan. Hann nästan dreggla sönder tallriken innan firren va färdig rensad och mackan gjord, så tur att vi inte hade papperstallrikar. Efter strömmingen blev det spontan bio med tobbe, albin och lena> The amazing spider-man. Tror vi köpte biljetterna 3 minuter innan nio och lena kom prick från ica med sin himla kexchoklad. Vi hann då gått och väl. Filmen va bra av det jag fattade, hade lite svårt att koncentrera mig pga av att min blåsa höll på att sprängas.. I två timmar satt jag och höll mig, tror det är rekord! Aja från det ena till det andra så vräker regnet ner och jag börjar jobba om tre timmar. bye
 
the amazing spider-man
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0