DenVitaGudrun

Jag tror aldrig jag har känt så starkt för nån som jag kände för dig. När du försvann dog mitt inre och jag grät varje dag i en vecka. Visste inte att det var kärlek förän du försvann och nu är du borta föralltid. Idag var dagen jag kände mig mogen, kunde gå vidare och köpa en ny. Inte så redo än att köpa en svart för du kommer alltid vara min första svarta iphone och alltid ha stor plats i mitt hjärta. De va du som lärde mig va kärlek betydde, lärde mig att bli vuxen, de va du jag studenten med och jag kommer alltid älska dig. Den nya.... vita.... ska jag försöka lära mig älska eller det kommer nog att gå lätt när du visade mig först. rip bengt aka 'den svarta iphonen' som försvann den 120627 från bakfickan. 
 
tiden när vi lyssnade på kent, kommer aldrig att glömma<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahaha faking retard:(

2012-07-13 @ 14:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0