IGÅR yo

Knytkalaset som min klass styrde ihop igår blev himla bra. Hur mycke mat som helst fanns och det resulterade i att jag var tvungen att byta kläder tills uppsvullnadheten la sig. Efter massa vin styrde vi vidare till mollys men det slutade på verandan iaf och säger bara att jag taggar till imorgon nu!! Köpte tequilashots och dansade mig alldeles svettig, men vi ha det så bra. När dem stängde så styrde jag raka vägen hem med väckarklockan ställd på halv 8... Vi har varit och hälsat på irene i burträsk idag, hon bjöd på fika och lunch. Sen for jag till balder och lyssnade på arbetsteknikprat. Ochsåvajder. Nu är iaf nästan alla förberedelser klara för imorgon sen ska jag sova! Tagga imorgon då 93or!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0