Jag var ute på BjuröKlubb och jag tittade på stranden

Tillbaka till verkligheten eller så kanske man inte kan säga men är iaf hemma nu från midsommarfiranden osv. Va i tobbes stuga med massa folk, det blev grillat till middag, paj till efterrätt, jordgubbar, några försök till lekar, årets första dopp i svenskthav och badtunna. Det är väl det som kan sammafatta den dagen/kvällen/natten. Sov även över där, blev kanske inte så mycke sömn men va gör de. Dan efter var typ ännu bättre, efter vi städat blev det att gå ner till stranden, det blev volleyboll, strandfotboll och lyckades även skaffa mig en linnebränna. Åkte tillbaka till bure, till albin där vi körde på en surströmingsmiddag. Åkte på kvällen till albins stuga och myste på hällerna. Fick sen skjuts av olivia in till stan och äntligen fick jag sova i min egna säng<3 Ne men dem senaste dagarna (låter nu som jag har varit borta aplänge men så är ju icke fallet :$) har varit underbara, att få vara med folk man inte har umgåtts med på jätte länge det gillas!
 
 
MIDSOMMARAFTON12 BJURÖKLUBB
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0