ONE THING

blårbärslyxshake från igår på max

Va och lekte med challe, julia och isak bla igår. Såg först lite på drakbåtarna, sen såg vi på när julia åt på subway. Drog vidare till ursviken, kikade på kattbebisar och lekte lite med en frisbee. For runt och runt i stan, köpte på oss lite onyttigheter och sen hem till isak. Såg filmen Goon, aa, den filmen va väl... bra eller nåt. Sen skjutsade dem hem mig och då va mitt äventyr slut, för sängen kallade. Klev upp sex imorse så fem timmars sömn och snart far jag och jobbar igen. Har nyss tryckt i mig bananpannkakor med nektarin och hallon, ny favorit för dem som inte provat gör de! Nu blir det fika hos mormor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0