ONÖDIGT

 
Har nyss tryckt en massa jordgubbar med grekiskyoughurt till lunch. Ska snart dra ner på stan och fixa ett nytt simkort så jag har nån telefon iaf. Det har visat sig att telefonen är stulen nu och på ett sett känns det lite bättre att det inte är jag som har klantat mig men då är det ju nån som har suttit och gått igenom mina sms, bilder osv. Ringde även polisen igen och pratat med dem den senaste halvtimmen, så nu är mobilen polisanmäld för den är borta och för att nån har använt den. Har även lyckas få mig in på icloud så nu är telefonen även låst och ringt telia och dem har låst simkortet. Längtar tills telefonräkningen kommer.... Så ligger det till nu. Hoppas vädret håller i sig för dem som ska på stads ikväll, jag jobbar då.. Aja hej.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0