10JUNI

Vuxenlivet börjar redan imorgon med ekonomiskrådgivning på folksam fast tar med mig pappa kan ju inte sånt riktigt än. Annars idag har jag halv städat mitt rum, ätit massa onyttigt och hjälpt en snigel över vägen. Har även sett en The Ides of March, se inte den! Det bästa med filmen var väl att Ryan Gosling va med... Ajust har även bytt till tidslinjen på facebook idag och uppdaterade min instagram med en bild, OMG! Tänkte att nu var det dags och jag kände mig redo nu när jag har gått ut skolan osv. Ett litet steg för olivia ett stort steg för mänskligheten! Snart gonatt då. Lägger ut bilder från dagen på studenten nu då. HOJ.


-jaaaa en till bildbomb från studenten!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så sjukt fin Olivia!!

2012-06-18 @ 00:12:23
URL: http://juuuliala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0