Utkast: Juni 19, 2011 När det regnade som mest


shia labeouf

Jisses vad det regnar, tur att man hann komma hem inna det började regna som värst. Har jobbat 7-12 idag sen drog jag hem, käkade lunch och sen tog jag cykeln till tuvan där pappa va och klippte gräss. Vi skulle cykla till bergsbyn så jag äntligen skulle få käka min första mjukglass men då anande vi regn och drog på coop istället men det funkade det med (mangosåsen va inte god!). Gud va trött man blir av regn, satt nyss på ballen, käkade körsbär och drack kaffe, kände rent att det blev jobbigt för hjärnan så en powernap på detta nu. pöZZzz

jaa internet dog det skulle som rubriken lyder komma upp när det regnande som mest så powernapen är redan gjord....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0