I can act like an imbecile

Satt idag på skolan och sydde på denna förbannadestudentklänning från halv nio i imorse till halv åtta ikväll. Snacka om att jag har en no ifer boendes inom mig, tur att det går framåt för mig. Sista skoladan va det även idag, skönt men stressigt fast jag borde kunna släppa allt nu eftersom jag kan inte göra nå mer på skolan förrän vi kommer hem från marmaris, jag borde och jag ska. Ikväll blir det lagomt chill, med tvättning imorgon( eller beror på om det finns nån ledig tvätttid) och middag hos mormor. Ha det bra! Glömde säga att JAG SKA TILL TURKIET PÅ SÖNDAG!!!! :DD::D:D:

lite från dem senaste dagarna:
nån frukost// fint frimärke :$// glass i solen//
örtlax, mumma// tyckte typ bella va fin// cissi//
dagens fikapaus// söndagens efterrätt// har fått den finaste/gulligaste inbjudan nånsin :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0