Lindriga skador



Ska bara uppdatera lite va som har hänt så det inte ekar helt tomt här. Iaf igår när jag va på väg till jobbet så blev jag påkörd av en bil från sidan. Hade nog väldigt tur för bilen tog (tror jag) i framhjulet så flög som mest bara. Fick åka brandbil in till akuten, där dem undersökte mig osv. Blev inlagd övernatten för observation, delade rum med fyra andra tanter så bland smärta och snarkningar, blev det inte mycke sömn. Idag vid halv tre fick jag komma hem och nu varvar jag alvedon med ipren för att jag ska kunna röra mig. Dem konstaterade att jag hade fått en hjärnskakning så det är ju ganska lugnt, hade kunnat gått mycke värre. Så det var berättelsen om min gårnatt. Peace out.

Kommentarer
Postat av: Lena

Stackars dig!! Hoppas du blir bättre snart! <3

2012-11-01 @ 16:12:49
URL: http://lennaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0