MEN JAG HAR BRÄNT ALLA PESOS

ful-fylle-bild med laserögon.jpg ne men saknar bara lite vänner nu och bra väder. regn efter regn gillas inte när man håller på att flagna

¡Hola amigos! ¿Qué tal? .... ¿Y tu? Estoy bien, siempre bien más o menos... Jaja. Y ahora en sueco. Har varit en toppen dag idag. Eller de har inte hänt nå speciellt, vakna vid ett, gjorde mig klar för skolan och tog metron dit. Lektionen med Markos va de bara jag, men de gick bra och fick en himla confidentboost om min spanska. Eller fick även tips på va jag borde öva på och så men de va ett lärorikt samtal vi hade. Fick även veta att han har genetisk njursten.... Han är lite udda men de va trevlig. Aja har käkat wraps till middag och nu äter jag jordnötter. Y ahora en español. Tengo una la vida divertida. Vale, da igual. Hasta luego. Besos.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0