fem dagars regn

några tappra surfare från igår, inte roligt väder må jag säga
 
Tja, händer? <En rolig sak dära, har fått höa tre olika försök att säga denna fras. En kines, en tysk och en amerikan. Roligare än va de låter haha. Ne men annars då? Det regnar idag, börjar bli en vana och blir en smula mer deprimerad för varje dag. Tror vi är uppe i fem dagars regn. Inge roligt alls och inte för att låta tjejig men håret blir äckligt/krulligt/frizzigt och jag får en hemsk hy. Måste få lite d-vitamin nu!! Blir blekare för varje dag och nu när jag har tappat all min färg i fejjan så har jag börjat flagna på rygg, bröst och typ armar. Har sedan jag upptäckte den fina uppfinning solariumet så har jag fått en liten tanning addiction. Mår nästan psykist dåligt när det är vinter och jag är blek och nu när jag flagnat så mycke har jag nästan gråtit. Så när vår nya lärare sa idag att jag va jättebrun blev jag glad, men sen när jag kom hem fick jag höra av mandy att jag va blek igen :( elakt. Kan inte bara solen komma? Vill slippa detta gräsliga som kallas blekhet (Missförstå mig inte folk klär i att vara bleka, som tex julia :$ löve ya. men iaf jag gör inte de!). Aja ska se lite stuffs på kanal 5 nu, hej me er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0