"Hello, Mister, please to meet you"

känns som alla mina frukostar ser likadana ut och att den jäkla plast blomman från ikea ska envisas och va med på varje bild...
 
Skit väder idag igen och ska typ fortsätta så här in på nästa vecka också.. Måste ha sol nu, blir bara blekare och blekare för varje dag. Allt som jag hade byggt upp när det var kanonväder är, har flagnat som bara den. Måste kanske gå till min granne solariumet och sola lite där, njaa eller så väntar jag tills onsdag då yr.no har lovat att det ska bli fint. 
 
Funderar på va jag ska hitta på idag. Ska jag vara duktig, städa mitt rum, tvätta, plugga och gå på en prommis eller bara ligga och dö i min säng och titta på kassa kilpp på youtube eller göra tjej-dag, måla naglarna, färga ögonbrynen och utväxten? Borde egentligen plugga ändå, mitt sluttest i spanskan har jag på torsdag och jag skulle gråta floder om jag fick det "sämsta betyget". Aja får plugga lite nu då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0