Leker med tejp och glitter..

cphand...

 

Har fett tråkigt så jag sitter och pysslar lite, har nyss klippt sönder ett linne och målat en glittertriangel på min ena nagel. Har hängt på stranden typ hela dan och bränt mig överallt, ser ut som en tomat i fejjan och har redan fått en bikinilinje. Har existerar inte binilinjer eller troslinjer men för nästan alla här solar topless. Men inte jag, känner inte att jag blev uppfostrad till de, i sverige är vi uppväxta med bikinilinjer och så ska de va. Vi vill kunna jämnföra hur vi såg ut under vintern och känna oss ännu brunare bara för de. Jepp de va väl allt för nu, ska gå och köpa lite vatten och choklad snart, bye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0