Miércoles.

Vakande upp idag hos mina föräldrars lägga. De va mys, dem bjöd på lyxfrukost eller iaf lyxigare än va jag brukar, fick både kaffe och juice!!! :O Sen drog jag, mor, far och gjorde "stan". Fick väskan jag hade spanat in på berscha av mor<3 Åt onödig dyr macka och drack en fettonödig dyr dricka. Fuck ramblan. Jag for på skolan och dem for på en busstur, sen träffades vi utanför sagrada familia, tog bussen till gracia sen käkade vi på en restaurang där i närheten och sen åt vi efterrätt på häagen dazs. Nu ligger jag isängen och ska snart sova. Imorgon blir det häng vid stranden. Natti.


Kommentarer
Postat av: suss

väskan va ju to die for!! amazing, hoppas allt är bra med dig olli, miss u :*

2013-04-11 @ 18:49:24
URL: http://susannawiklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0