När jag höll dig höll jag hela världen med.

 
Oj hej mera fika!! Mitt kvällsfika ikväll, ett glas chai te, finncrisp med smör, kanel och jordgubbar. Men låt er inte luras, sänkte en chokladkaka efter de. Har även sett filmen 'the oranges', helt ok. Förlåt för mina tråkiga fikabilder, men det har inte hänt så mycke idag, sov länge sen har jag varvat sängen med kylen. Efter middan tvingade även mandy ut mig på en prommis. Vi gick ner till stranden, till w hotell, plockade snäckor (två st), kikade på vågerna och några surfare. Det blev ändå drygt en mil. Pratade engelska ner och spanska på hemvägen så det är de enda jag har pluggat idag. Det gills enligt mig! Ska väl snart sova hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0