perdon para mucho texto

nybakta omelettmuffins
 
Men tjenare!! Sitter i köket och nöter Håkans nya album, måste bara säga att han har gjort de igen. Har bestämt mig att jag ska se honom i sommar så då kommer jag hem till sverige en snabbis eller tidigare. Är ju så här att har fått jobb här i barcelona och jag börjar måndagen efter jag slutat skolan. Får en prövomånad men om jag får sparken efter de så drar jag förmodligen hem, men annars drar jag hem över stadsfesten. Ya veremos/ Vi får se.
 
Måste väl skriva lite om veckan som har varit, bara för jag inte har bloggat och jag vill ju egentligen inte svika er mina 10000 rara läsare... Men det har varit en bra vecka! Onsdagen drog jag på girls night out på otto zutz med erika och hennes vänner, gratis mat och alkohol är ju aldrig fel. I fredags fick jag träffa Alice igen och träffade även lite nytt folk, synd bara att de har tragit från barca nu. Aja vi drog iaf till sotavento och opium. Lördagen blev en liten halv chillkväll med roomservice? heheh säger inte mer än så. Igår va jag helt död, på hela dagen lämnade jag inte läggan. De va de.
 
Slurpar även på en pulver-kaffekopp och knarpar på en omelettmuffin som jag nyss tog ur ugnen. Mycket gött, ett superbra mellis. Thihi. Aja ska snart hoppa in i duschen och göra mig klar för skolan, bara två veckor kvar nu. Shit va tre månader går fort.... Adios!

Kommentarer
Postat av: Carro

Grattis till jobbet Olivia! :) Vart ska du jobba? Va glad jag blir för din skull, stort lycka till! Kram

2013-04-22 @ 19:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0