sant jordi

 
Idag är den 23 april och det betyder att det är nån slags katalansk alla hjärtans dag. Folk ger rosor och böcker till varann. Det va fullt på gatorna med "ros-stånd" och massa männsikor. Men då sitter jag här i min ensamhet och inte har jag fått nån ros idag. Inte de. Har tröstat mig själv med gratis pizza av alberto, svenskt godis som jag fick av emma och hemmagjord fudge. Ska snart se en stark resa, de får nog mig på bättre humör. Roligt bara att i detta land får man sitta ensam två alla hjärtans dagar, ne men jag är inte bitter ville bara ventilera mig lite. Aja bye.
 
Till Carro: Ska börja på one contact, det är typ telemarketing. :)

Kommentarer
Postat av: Carro

Coolt, stort lycka till! Du måste ju vara hur bra som helst på espanol vid det här laget :)

2013-04-23 @ 22:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0