tres euros

 
Igår mötte jag upp Aniqen i barceloneta, sen gick vi till world trade center för en drink. Tog sen metron hem till henne och chillade i hennes lägga med äcklig rom, sen drog vi vidare till sottavento. Aniqen mådde nge bra stackarn så hon drog hem, så gjorde en susanna och letade nya vänner. Träffade ganska fort folk som jag kände, bra de. Tog taxin hem, kostade bara tre euro... Va nå skumt med denna chaffis men kan inte sätta fingret på de, hmmmm heheh. Har iaf inge bilder sen igår eftersom jag använder en fylle-spansk-telefon här, bjuder på lite bilder sen mina föräldrars sista dag här i barca. Typ bara mat men det är nästan det enda vi har ägnat oss åt. Sitter nu i min säng och funderar om jag ska dra ut, är så himla fint väder men är fan för bakis, buhu. Aja adios mis amigos.
 
 

Kommentarer
Postat av: suss

HAHA gjorde en susanna... that's how we roll ;)

2013-04-20 @ 19:55:02
URL: http://susannawiklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0