Voy a la playa

I tisdags drog päronen, jag och deras vänner till Sagrada Familia. Äntligen fick jag hälsa på grannen ett tag och se vad alla människor köar för. Vi åkte hiss upp i tornet och de va ashäftigt, blir ju alltid så konstig när jag är på högahöjder får för mig att jag kommer få ett ryck och hoppa, eller kasta ut telefonen. Det är inte bara högaöjder blir även så av broar och nu när jag är i metron, att jag ska "råka" hoppa framför tåget. Undra va detta kallas för... Fan jag är ju lite sjuk. Aja ett litet sidospår där, ingen bryr sig ändå. Men iaf efter kyrkan drog vi på en buffe, ät/drick allt va du orkar för bara 10€. Bra mat och dem hade dessutom en glassmaskin!! (mat) Efter skolan mötte jag upp dem vid ramblan nånstans, gick ramblan ner och kikade in boquerian. Köpte lite tryfflar där och sen gick vi och käkade på nån random-restaurang. De va de.
 
Har nyss käkat frulle och ska snart dra mig till stranden och steka hela dagen, för idag är jag inte bakis!! Hoj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0