Forever alone...

Kan de där med att festa själv... Ne men igår orkade jag inte dra till judith så förfestade hemma med mina sambos. Blev slagen av borja med en dildo, drack sangria med davide och blev kastad i soffan< mycket roligt! Mötte sen upp alice mfl på otto zutz, drack gratis cava och åt fruktpinnar. Sen dansade vi tills metron öppnade. Vaknade idag klockan tre så orkade inte fara till skolan. Började dagen nyttigt med en tonfisksallad men sen slutade de att jag käkade sex lussebullar och nu sitter jag i sängen med en cola och en chokladkaka. Fuck beachen! Ajust drog och shoppade idag på la Maquinista. Hittade två asfina klänningar på forever21, en med en mantel och en hade hål på magen... Köpte även lite strunt på hm. Måste ju passa på att shoppa nu när jag har pengar, sista lönen från kommun kom igår. Nu ska jag sätta igång en film och bara mysa. Bye. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0