I regret that it takes a life to learn how to live.

Extremely loud and incredibly close. Måste bara tipsa om denna film, så fruktansvärt fin och jätte bra. Den är cirkus två timmar och under nästan hela filmen grät jag. Blev nästan jobbigt så hade tänkt stänga av den men kunde ändå inte. Önskar att jag gillade att läsa för då skulle jag hade jag även läst boken.
 
Har helt seriöst suttit med spanskaboken i famnen sen jag kom hem från dq tills nu, mer eller mindre aktivt men ändå! Är helt slut i huvet och känner illska mot våran lärare som kläckte ur sig idag att vi ska "tenta" av a1 imorgon. Jag som inte har pluggat nått i veckan, fan åå. Har inte lust att skriva om provet eller behöva byta till en sämre grupp om jag inte skulle lyckas...
Aja ska sova nu snart, ska (försöka gå) upp tidigt och fortsätta repetera vad vi har lärt oss. Muy bien. Hasta mañana..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0